why you wanna hurt me so bad?

Vilken dag jag har haft! Till och med bättre än vad jag hade föreställt mig. Gick till Maxi och handlade. Blev sen utskrattad av busschauffören när jag skulle hoppa på med fyra fulla matkassar. Malin kom förbi på fika innan vi gick till sjukhuset och tittade till våran sjukling. Fortsatte sedan upp mot Iksu och tränade mitt älskade bodypump igen med Mimsan efter några veckors uppehåll. (vi jobbar på riktigt grymma bodypumpbilder men det går som segt för oss att få till dom, haha.) Träningsvärk väntas imorgon. Som avslutning på en fin dag myste jag och Agnes till det hos mig med en pastasallad. Nu borde jag nog krypa till sängs, skolan drar ju som sagt igång imorgon. Kul.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0