way above the clouds in the sky

Sitter och tittar ut över den grymma utsikten från lägenheten. Älven, kajen, broarna. Så mysigt. Har suttit precis såhär större delen av kvällen. Hade även ett fikafrämmande som åkte hem för ett tag sen.
Kom att tänka på att jag inte tagit på mig ett par skidor än i vinter. Att åka nerför en sånhär backe är verkligen någonting utöver det vanliga. Ensam. Helt tyst. Nu längtar jag till Kittelfjäll och de båda turerna till Hemavan som jag har framför mig i vinter! Btw så har jag en lektion plus bodypump imorgon. Blir träningskläder hela skoldagen med andra ord. Skönt! Sen ska jag bo med min underbara familj hemma hela helgen. Saknar dom faktiskt, rätt så mycket också. På tal om det så ska jag ringa hem och säga godnatt precis nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknar dig! kom och hälsa på mig i helgen!!

2011-01-14 @ 11:03:22

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0