just when i begun to put myself together

Det här är varför jag känner mig glad just nu:
- Hade först och främst en jättetrevlig och sjukt mysig kväll igår! Några fina klassisar kom förbi mig efterskolan och stannade till midnatt. Pizza, popcorn och lite annat smått fick vi i oss innan vi bröt upp. Helbra kväll!
- Sista fredagsbodypumpen (okej, det är iofs ganska sorgligt) gick hur bra som helst. Ökade på sköna-tricepslåten, mördar-bicepslåten och favvo-axellåten. Det är som så kul att känna att man orkar mer och faktiskt blir lite starkare.
- Slängde iväg några mail om mitt projekarbete imorse och har fått väldigt positiva svar. Kanske trots allt inte är ett omöjligt arbete, detdär projektet!
- Hade en shoppingeftermiddag med Majsan på stan. Inhandlade en nattkräm till mitt vintertorra ansikte, lite andra krämer, ett till exemplar av mitt favoritlinne och en stor påse naturgodis. Vad har hänt? Jag och naturgodis? Aldrig gått bra ihop tidigare men nu så ska det tydligen fungera? Let's find out!
- Har en myspysdag inplanerad imorgon med Magdalena. Lite bilkörning, lite shopping och mycket skatt och mys. Bara himla synd att Malin befinner sig på Gotland för att spela innebandy och inte kan göra trion hel i helgen.
- Att jag ska spendera kvällen hemma i myskläder! Har längtat hela veckan.
Vi shoppade aningens mer än vad vi tänkte..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0