you're the insperation

Nej men vadå? Fredagar är väl inga bra dagar...eller? JO, tänk för att det är toppenbra dagar! Mellan dagens två lektioner hann jag simma några längder och sen tog jag, Mimmi och Maja långlunch på Kulinarium. Tänk så kul man kan ha en eftermiddag ensamma i matsalen..haha. Efter en himla...trevlig och intressant lunch gick jag till lägenheten och slumrade sen ville Mallanbrallan fika på stan. Vi satte oss uppe i UP2 och förundrades över hur mysigt det var där uppe nu och framförallt över vilken kickass-musik dom spelade. Galet bra, faktiskt. Dit går vi mer än gärna tillbaka!
Han tyvärr shoppa litegrann också innan jag mötte Ellen för tacos-inhandling på maxi. Lite annat än bara tacosingredienser fick vi också med oss vilket ledde till en väldigt mysig och mättande kväll. Ja, dagen har nog gått lite i matens tecken känns det som.
Nu ska jag diska undan och sen sova, skönt! Synd bara att jag är krasslig, hade så himla gärna gått på bodypump imorgonbitti. Tror dock att det är bäst att vänta ut förkylningen och vara fit for fight på måndag istället!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0