You’re fighting against the dead end

Nu har jag avverkat ännu en jobbhelg, skönt! Har dock bara en endaste lite futtig lovdag kvar nu men den ska jag utnyttja på bästa möjliga sätt, med andra ord blir morgondagen troligen fullspäckad men himla rolig! Först och främst ska jag och Malin hälsa på våran finaste Magdalena på sjukhuset. Träna och äta middag med Agnes ska jag också hinna med. Och mitt i allting ska jag flytta in i mormor och morfars lägenhet i stan. Det blir himla mysigt! Kommer bo där så mycket jag kan och får nu när dom befinner sig i solen på Teneriffa. Så en sväng förbi maxi för att fylla på med mat i lägenheten är nog också nödvändigt!

Hade inte sagt nej till Teneriffa heller..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0