Where do we go when we go from here

Jag ångrade inte en sekund imorse att jag tog bussen in till lägenheten igårkväll. En och en halv timmes längre sömn än om jag hade sovit hemma, check! En helt ok skoldag, mysig lunch och sen ett litet mördarpass på iksu bestående av först spinning och sen bodypump gjorde min dag rätt bra. Träning får en att må bättre, jag lovar! Visst mår man bättre fysiskt av att blir starkare och allt detdär men i hjärnan..oj vad det händer grejer där när man tar ut sig. Hinner alltid reda ut en massa små problem med mig själv under ett träningspass. Okej, nu låter jag lite skadad. Ska sluta med den. Kvällen bjöd på personalmöte, handbollstittande med min fina syster och massor av fika.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0