you spin my head right round right now

Syrran ser på let's dance, på spåret visas på mamma och pappas tv och själv sitter jag framför brasan och spanar in träningskläder. Vilken familjekväll! Fick en himla lust att tillägna min nästa lön på just nya träningskläder. Känner att jag är lite less på mina faktiskt. Sen är det ju alltid en liten kick att få känna sig lite snyggare än vanligt ibland när man tränar. Herreguu, det är fredagkväll och jag babblar bara om träning. Rolig jag är! Men träning är bland de bästa som finns, jag lovar. Träningsvärk också, i måttliga mängder.. Nej, nu kom hela högen ner till mig. Jaaa, kul! :)

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

tack så hemskt mycket för dina ord tjejen ! men som jag skrev, mer skönhetsinlägg är på gång :)

2011-01-14 @ 21:57:24
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0