I take a part of you with me now and you won't get it back

Idag är en sakna-dag. Jag saknar min bror som är på konfaläger. Jag saknar resten av min familj som är på semester. Jag saknar förra sommaren som på långa vägar inte var lika komplicerad som denna sommar. Och jag saknar min klass. Ett strukturerat liv. Mina klasskompisar. N-dom-8-a. Attans vad jag saknar dom. Kan det ha någonting att göra med (förutom att dom är amazing) att jag för precis en månad sen vaknade upp, dagen efter studenten, och kände mig lika tom som jag kände min idag? En månad. Det går för fort! En månad och en dag sedan den bästa dagen i mitt liv. Oh, så jag saknar det, nästan så att jag fäller en tår eller två.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0