no heartbreaks or worries about tomorrow

Glömde skriva detdär klassiska "för x år sedan konfirmerade jag mig"-inlägget så det kommer nu istället. P ett ganska roligt datum, 070707, konfirmerade jag mig. (För fyra år sedan, om man ska vara övertydlig). Jag skulle absolut inte till Strömbäck på läger i drygt tre veckor hade jag bestämt och grinade som bara den i bilen på vägen dit. Led första dagen, hade lite kul andra dagen och resten av dagarna smälter som ihop eftersom jag hade det så himla bra. En mysigare/roligare/intensivare tid i mitt liv kommer jag nog inte ha. Och det bästa? Helheten, såklart. Men måste jag säga någonting så blir det självklart min fina Agnes. En av dom bästa människorna jag vet. Så, nu väntar jag ett år till innan ett liknande inlägg kommer.

Kommentarer
Postat av: Helena

Gillar skarpt det här inlägget! ...och den tid vi hade ute i strömbäck för fyra år sedan!

2011-07-10 @ 01:49:14

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0