that you belong next to me

Nanana, rastlös efter bara en dag utan plugg och utan min älskade vita mac (som är på service, hoppas jag). Ska försöka mig på ett litet avväjningsprogram från datorn, får se hur det går. Iställer för att sitta med datorn i knär har jag bläddrat igenom gamla skolkataloger, tränat på ett folktomt gym, sovit i soffan och faktiskt börjat på en vanlig bok. Ingen skolbok utan en helt vanlig deckare, minns knapp när jag läste en vanlig bok senast! Ikväll ska jag mysa med min fina Mallanbrallan, har saknat henne sen jag säg henne sist! Och sen saknar jag Mags som ligger på en strand i Alanya just nu, fusk. Men om fyra dagar är det jag som ligger där.


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0