jag blir som blind, jag blir som stum

Mitt rum var verkligen äckligt. Har som inte orkat städa när jag mest bor hemma på helgerna, känns som tråkigt att ägna en helgdag till städning. Men imorse tog jag tag i det. Efter en timmes morgonpromenad fixade jag mig ett rent och himla fräscht rum. Nästan så att jag inte vill åka ifrån det..Tur att jag kommer hem imorgon. Nu ska jag till lägenheten en snabbis och sen vidare på utvecklingssamtal. Varför har man fortfarande dessa samtal? Kan man inte bara få ett mail eller nått om hur man ligger till i alla ämnen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, typ inte!nääärå, vi var säkert bara i full gång att planera hur vi skulle lyckas med kvällens uppgift. FUNKADE JUU

heheheheheeeeeeeeeeee, ellerr huuuur FIA?

hur gick samtalet

2011-03-31 @ 17:30:28
Postat av: GuEsS wHo

snyggt linne, fint och fränigt på samma gång!Funderat någonting på min fråga? svara inom kort :)

2011-03-31 @ 22:11:04

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0