To know me as hardly golden

Det egentligen komiskt hur mycket man undviker att plugga när man verkligen måste. Jag har haft en "måste plugga"-helg nu men insåg precis att jag inte kommit någon vart alls. Men till mitt försvar så har jag hunnit fixa rummet, rensat min träningsgarderob, gått promenader, städat kaninburen, tränat en del, skickat iväg några mail, haft myskvällar och sist men inte minst jobbat. Orkar inte dra igång plugg nu...tror jag ska ta en dusch (Elena påpekade lite snällt att jag kanske borde göra åt mina halvludna ben så jag kanska ska ta tag i den saken också) och sen bädda ner mig. Jaaaaaaa!! Bra plan, Soffler.

Kommentarer
Postat av: elajnis

Alltså du..., du bloggar lite för lite. Skulle gärna se i alla fall tre inlägg/dag.

2011-03-28 @ 08:49:17
URL: http://tjenaelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag håller med elena!

hihihohohohohoooooooooo

2011-03-28 @ 14:43:52

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0