you probably think that this song is about you

Idag hade jag mjukglasspremiär. Mumsigt som bara den. Gå i solen med en helgalen Gustav, en halvgalen Ludvig och ha en bägare med mjukglass och tuttifruttiströssel i handen. Om det nu inte var dagens höjdpunkt så var garanterat min vända runt Lövöudden det. Solnedgång, halvkyligt och ensamt. Perfekt! Och lätt gick det! Hade förberett mig på den tyngsta rundan i världshistorien, nästan, men så blev det icket! Nu ska jag gräva ner mig i olika statsskick, sov gott!

Kommentarer
Postat av: elena

Vad är på bilden? vad har det med inlägget att göra? Det ser ut som smulpaj, är det de?



Jaaa, tråkigt bara att vi inte har någon tid tillsammans i obbola!

2011-05-11 @ 07:32:48
URL: http://tjenaelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

men de är ju tuttifrutti-strösssssel eleeeeeenaaaa.

herregud. du som går på universitet.

2011-05-11 @ 14:56:46

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0