everything changes, from now on

Jag hade nästan glömt hur påfrestande det kan vara att gå i skolan, faktiskt. Efter en hel dag med föreläsningar dunkade huvudet och jag minns knappt sist jag längtade efter min säng så mycket som jag gjorde igår. Gick på ett bodypumppass för att samla lite tankar och sen var det bums i säng. Tidigaste kvällen på oj, så länge. Men inte hjälpte det. Kan lova att jag var en vandrade zombie imorse (och fortfarande, nästan). Har proppat väskan full med frukt, mackor, grönsaker, nötter och choklad så nog borde jag hålla ut fram till lunch iaf?
Idrottsmedicin är intressant men nog saknar jag Minervagolvet en hel del. Känns bara aningen konstigt att sitta på Idrottsmedicinska enheten och titta rakt över gatan på mitt förra hem...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0