take it all but you never give

Varenda gång jag ska köra bil ensam så kommer alltid Grenade på radion, spelar ingen roll vilken dag eller tid på dygnet det är, lyckas alltid pricka in "easy come, easy go, that's just how you live..."!. Då brukar jag dra upp volymen ganska många snäpp och sjunga med som bara den, inte vackert men högt, och fråga mig inte varför jag gör det för det har jag tyvärr inget svar på. Grenade är som min...bilkörarlåt. Passar himla bra när man kör Holmsundsvägen en mörk höst-eller vinternatt. Men nu till saken, i nya bodypumpreleasen finns Grenade med som utfallslåt MEN som remix. Och inte vilken remix som helst utan världens absolut sämsta remix som gjorts genom tiderna. Vill hålla för öronen under hela den låten men min balans är inte så pass bra att jag klarar av att hålla för öronen samtidigt som jag har en skivstång på axlarna och gör utfall. Får helt enkelt härda. Men tro mig, det är plågsamt.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0