my universe will never be the same

Okej, jag erkänner. När jag är by myself är jag kass på att ta med kameran. Ska bättra mig...Men här är det extra svårt när man går omkring i bikini eller sommarklänningar helatiden och aldrig har någon väska med sig. Är man dock lika dålig som jag på att ta bilder så får man göra det bästa av situationen.. (läs: använda google som källa.) Så här har jag iallafall tänkt att min morgondag ska se ut, kommer med 99% säkerhet att ändras under dagens gång. Utvärdering kommer!
Ta en sväng förbi gymmet. Blir mitt första gymbesök på tre veckor ungefär..
Kanske gå förbi vuxenpoolen på vägen från gymmet...
...och avsluta min work-out med en liten strandpromenad.
Sen kommer jag nog spendera resten av dagen i barnpoolen...
...eller familjepoolen. Och självklart blir det med all säkerhet några dopp i poolen på gården också.

Kommentarer
Postat av: jean-pierre-claude-louis

Här är förklaringen till varför jag vill (kommer att) bli rik...

2012-04-20 @ 18:20:22
URL: http://thetrainonatrip.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0