det kostar dig mer än pengar

Okej, nu befinner jag mig inte i Orlando längre. Igår tog jag, Emma och barnen flyget upp till Augusta där Masters spelas i helgen. Henrik joinade oss lite senare. Vad jag har förstått så är denna tävling en av de allra största så det är lite synd att jag inte riktigt förstår vad jag får vara med om just nu. Men det fina är att man lär sig hela tiden. Första lärde jag mig allt om blöjor, välling, golfbilar och barnmat skulle jag tro. Sen gnuggade jag en hel del på bilkörningen. Denna vecka ska jag försöka förstå vad som är så speciellt med Masterstuneringen (förutom väldigt strikta regler, fantastiskt vacker golfbana och bara de allra bästa spelarna i världen). Åt förövring hummer för första gången ikväll på en sponsormiddag. Om det nu var så intressant vet jag inte men gott vad det absolut!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0