we are everything we need

Var ledig idag så jag och Madeleine gjorde en heldagsutflykt. Vi hann med en hel del må jag säga!
- Strosade runt och shoppade lite i Winter Park.
- Gick längs Church Street, downtown, och åt den godaste burgare jag någonsin smakat!
- Shoppade ännu mer (lite för mycket) på Prime Outlet.
- Promenerade runt på Downtown Disney.
- Glasskreation till middag...
- Såg en grym film på bio, 21 Jump Street, aldrig skrattat så mycket i en biosalong.
- Avslutade med mera glass hemma hos några kompisar till Madde.
En väldigt väl utnyttjad ledig dag, nu ser jag fram emot att gosa med fina barn imorgonbitti. Men först - SÄNGEN!
21 Jump Street. Om den går i Svergie - watch it!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det blev även en uppdatering från min sida, samt dusch, uppackning av alla shoppingpåsar och nu lite slösurfande. Men om några minuter väntar sängen. Vi ses igen om några timmat, hehe. KRAM och sov gott

2012-04-30 @ 06:35:35
Postat av: Rebba

ÅH den är KUNG :D

2012-05-01 @ 10:16:38

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0