feels like I'm all the way back where I belong

Back in business!
Sitter vid mitt skrivbord i Orlando och tittar ut genom ett kolsvart fönster. För fem minuter sen var det ljust med det blir mörkt väldigt fort här har jag upptäckt. I fredags lämnade vi Sverige och flög över Atlanten tillbaka till Orlando. Sen dess har det varit fullt upp med upp-packning och aktiviteter. Igår hade vi en heldag på stranden tillexempel och såklart har jag en djupröd rygg. Man håller efter barnen med solskydd men glömmer lätt bort sigsjälv. Som tur är var jag inte ensam om att glömma smörja mig på vissa ställen. Idag var en mysig dag med playdates tillsammans med andra nannys bland annat.
Mitt fina skrivbord, måste bara fixa bilder på min finfina familj också!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0