Listening to the wind of change

Min längsta jobbhelg, sett till antalet timmar, är nu över och jag sitter halvdöd i soffan fortfarande med arbetskläderna på. Ska ta och riva av mig dom på några minuter och svida om till träningskläder. Man blir så trött i huvudet av att vara inne i ett badhus i 9 timmar så en promenad/springtur är precis vad jag behöver för att avrunda denna helg känner jag. Ska också rabbla igenom alla golf-termer som Robin så snällt försökte pränta in i mitt huvud under en liten golflektion som jag fick när vi satt och badvaktade. Han tyckte det var pinsamt att jag inte visste vad birdie och boogie var när jag nu ska bo och jobba hos en golffamilj i Florida i tre månader. Men nu så, nu kan jag en del iaf!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0