All I need is you and I

Dubbeljobb idag. Först storstädning av omklädningsrummen på badet och sen några timmar på Twilfit. Efter jobben passade jag på att äta mysmiddag med några gamla klasskompisar. Behöver inte ens säga att jag saknar skolan längre för det är nog allmänt känt numera. Tänk att jag hade så fina människor runt mig varenda dag i tre år och nu knappt jag vet var de håller hus på dagarna.. Konstigt hur allting kan ändras så. Men en trevligt kväll var det absolut! Nu sitter jag, precis som nästan alla andra kvällar, nermysad i min julklappspyjamas. Skönare klädesplagg finns nog knappt. Ralph Lauren kan detdär med nattplagg har jag märkt!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0