all you've become is emotionally overrun

En hektiskt men väldigt rolig och mysig dag avslutade jag med en powerwalk runt omkring Lake Nona. Har bestämt mig för att utforska alla gatorna så att jag kan variera promenaderna och springturerna litegrann. Insåg dock att utforskandet bör utföras på dagtid eftersom det blir så himla mörkt här på kvällarna när det är lite få gatulysen. Men trots att det är väldigt mörkt så gör sig min mörkerrädsla inte så vidare påmind. Klart att jag kanske ökar tempot när jag kommer in på en svart väg men jobbigt känns det aldrig och ikväll insåg jag varför, stjärnorna. Palmer och stjärnor i en mix är himla fint och....rogivande låter mesigt men hittade inget bättre ord.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0