dollar is what i need

Hade en mysig kväll igår med några andra svenska barnflickor. Jag och Madde började kvällen på Premium Outlet och spenderade lite pengar. Ett par converse, mörklila för den som inte ser, för halva amerikanska priset, alltså 24 dollar = billigt! Och sen tog vi en sväng förbi Victoria Secrets. Förlåt mamma, men jag kunde inte motstå..Sen mötte vi upp resten av gänget på en trevlig restaurang på International Drive (där nästan alla restauranger tydligen ligger). På vägen hem stannade vi till på Menchies och åt frozenyoghurt igen. Jag år såld på det redan! Såg även till att bli med Menchieskort så att jag då och då får en gratis glass, smart koncept detdär.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0