You're still the one I run to

Jag har varit här i Orlando i tio hela dagar nu och vilket fantastiskt jobb jag har! Jättefin familj och urgulliga barn. Det är roligt egentligen hur fort man kan anpassa sig. Från att mest bara tagit hand om sig själv så kommer jag nu i tredje hand eftersom man inser rätt fort att om dom två sötnosarna jag har hand om är glada, ja då är jag också glad. Medan lillkillen sovit har jag hunnit dejtat Agnes på skype ett bra tag och druckit den godaste kappekoppen om väldigt länge. Nu ska lillkillen väckas så att vi kan åka och hämta hans fina storasyster i golfbilen. I eftermiddag är jag ledig ett tag och ska passa på att gå på gymmet. Härlig dag!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0