belief make things real

Jag och Madeleine hade några härliga timmar tillsammans idag när barnen lekte på dagis. Vi började med någon timme vid poolen innan vi åt lunch och supergod glass i klubbhuset. Efter det gick jag faktisk min premiärgolfrunda (om man nu kan kalla det runda, gick till hålet Henrik var på, såg det och sen gick vi tillbaka. fick iaf se en del golf påväg dit och tillbaka!). På båten som går mellan banan och dagiset blev vi rätt uppraggade av några amerikaner. Vi avböjde dock vänligt men bestämt deras inviter om man säger så. Efter lite Starbucksmys hämtade vi sedan upp våra små gullungar.
Kände ändå att jag inte riktigt fått dagens madde-dos så nu sitter vi i en hotell-lobby och äter massor av M&M's!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Madde-dosen kan man aldrig få nog av....

2012-05-13 @ 03:52:03

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0