this is the part of me that you never ever gonna take away from me

Hade min lediga dag idag och hann med en hel del. Tränade på morgonen. Sen tog jag bilen och med hjälp av min nya fina telefon (är redan rätt fäst vi den, nu är vi kompisar!) så hittade jag min väg till en dansk barnflicka som jag lovat att hämta upp. Vi körde vidare till ett mall där vi pratade och drack kaffe i några timmar innan jag begav mig hemåt för att cruisa runt hela Lake Nona med barnen påväg till Madeleines hejdåmiddag. Inte okej att den bruden inte tänkt stanna kvar ett år till. Men som tur är stannar hon i Orlando tills mitten av juli så vi har mer tid att spendera tillsammans! Dagen avslutades halvsovandes i soffan framför tvn, så bra dag! (Packningen inför resan till Jacksonville imorgon....den skjuter jag på!)

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej det är inte okej. Buhu!!!!!!!!!!!

2012-05-07 @ 05:17:52

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0