you didn't have to cut me out

Kom på att jag också måste passa på att be så hemskt mycket om ursäkt för den rentav kassa uppdateringen just nu. Jag jobbar från morgon till kväll och har inte riktigt tid helt enkelt men ska försöka bättra mig nu den sista tiden innan jag får sommarledigt och åker hem till Sverige och Umeå igen. Har för övrigt fallit för grupptrycket och skaffat instagram. På sofiawiklundusa händer det lite mer än på bloggen just nu iaf!

 

Fias fina änglar!

image description

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Så himla fina bilder! Och så himla fin du är! Saknar dej så sjukt mycket <3 skypa snart? PUSS

2012-05-22 @ 13:05:10
URL: http://majamy.wordpress.com

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0